seo کلاه سیاه چه می‌باشد؟
نوشته شده توسط : عباسی

 سئو سایت


seo کلاه سیاه چه می‌باشد؟ بهینه سازی کلاه سیاه به تکنیک، استراتژی ها و نحوه هایی گفته میشود که از طریق های غیر قانونی و مخرب کارایی مینمایند سکو تارنما ارتقاء دهند. در بنا شده در بهینه سازی کلاه سیاه، انگیزه بیش تر ارتقاء جايگاه در موتورهای کاوش میباشد و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و یوزرها تارنما نیست. ولی خب اشخاص که در مسئله سئوکلاه سیاه، کار مینمایند، هیچگاه از دستورعمل های رسمی گوگل تبعیت و پیروی نمی‌کنند و تنها یک چیز را می ببیند: قرار به دست آوردن در ورقه نخستین گوگل در سریعترین دوره و به هر قیمتی.

در دنیا بهینه سازی، شرایطی موجود است که باید رعایت شود. این مقررات برای خویش ما میباشد که با تبعیت از آن‌ها علاوه بر ساخت یک دور و بر مطلوب و بهبود تجربه کاربری، میتوانیم درجه وبسایت خویش را به طور تماما اصولی ارتقا دهیم که هیچگاه مبتلا افت نشود. برای ارتقاء جايگاه تارنما، نیاز میباشد که مدام با پایانی تغییرات گوگل و تکنیک های تازه بهینه سازی، آپ دیت باشید تا بتوانید در درجه نخستین گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، طولانی تر اشخاصی که در قضیه seo کلاه سیاه عمل می‌نمایند، با اینکه با آخری آشنا میباشند ولی در واقع میخواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و خیر صرفا نمی توانند بلکه دشوار گزینه جریمه گوگل قرار می‌گیرند. به دنبال نوشته‌علمی، قصد داریم که 8 تکنیک خطرناک که در seo کلاه سیاه به کار گیری میشود را بیان کنیم.

8 تکنیک خطرناک بهینه سازی کلاه سیاه
1. خرید لینک و پیوند
مت کات کارشناس seo بیان میکند:

\"اکثریت اشخاص برای اینکه بتوانند لینک و پیوند های محل ورود بیشتری بگیرند و سریع خیس در صفحه های نخستین قرار بگیرند، مبادرت به خرید پیوند می نمایند.\" این یک کدام از بدترین تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که متاسفانه وب سایت های وسیع هم به کار گیری میکنند.

مالکان تارنما فکر‌می‌کنند که با خرید پیوند، می‌توانند وبسایت خویش را سریعتر بالا بیاورند و در به عبارتی جايگاه بمانند و همینطور دیگر لازم وجود ندارد بابت ایجاد محتوا کلی هزینه نمایند ولی می بایست بگوییم، خرید لینک و پیوند یک کدام از مورد ها seo کلاه سیاه میباشد و گوگل امروزه به کسانی که میخواهند با دورزدن ضابطه، تارنما خویش را با صرفه کنند، شدید عکس العمل خواهد کرد.

2. کامنت های اسپم
بدون شک تا به حالا مشاهده نموده اید که اشخاصی تحت پست های شما کامنت گذاری می‌کنند یا این که لینک و پیوند های تارنما خویش را قرار میدهند که از نگاه محتوا و مورد هیچ ارتباطی با وبسایت شما ندارند. همینطور ممکن میباشد که خویش شما این فعالیت را انجام بدهید. می بایست بیان کرد چنین کامنت هایی را \" کامنت اسپم\" میگویند. کامنت اسپم یکی‌از دیگر از تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که اشخاص اکثر اوقات فکر میکنند، برروی وب سایت تاثیر مثبت داراست.

اولیه اینکه اساسا تارنما ها، پیوند های محل ورود به سایر افراد به طور nofollow در میاورند که‌این یعنی ، هیچ تاثیری این بک لینک و پیوند بروی درجه وب سایت شما ندارد و حتی ممکن میباشد که سبب جریمه وبسایت شما هم گردد.

همینطور در‌حالتی که شما کامنت های وب لاگ تارنما خویش را سوای بازنگری تایید نمایید که اکران داده شود، ممکن میباشد که لینک و پیوند های اسپم و مخرب قرار بگیرد که‌این مساله تاثیر منفی برروی وبسایت شما خواهد گذاشت و همینطور سبب ساز میگردد که جلوه وب لاگ شما دربین سایر یوزرها تخریب گردد. پس برای چه اینقدر سماجت دارید که از تکنیک seo کلاه سیاه به کارگیری فرمایید تا آیتم جریمه گوگل و کاهش درجه واقع گردید؟

3. محتوای اسکن گردیده
در خویش ایجاد محتوای ناب سخن زیاد شده‌است و همگی اشخاص نیز میدانند که محتوا، پاد شاه وبسایت میباشد. شل ترین و ارزانترین طریق برای ارتقا جايگاه وبسایت، ساخت محتوای ناب میباشد. موتورهای کاوش به محتوای ناب اهمیت متعددی می‌دهند و به کارگیری از محتوای نسخه برداری گردیده را بدترین گونه بهینه سازی کلاه سیاه می‌دانند.

 





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: